Ahad, 25 Disember 2011

haPPy GiTU..

ello..girls and boyzz... wazzup..wazzup.....nmpak eppy x??? guest..what...erm...ary nie..owang yang aku cayunk dah tengok blog aku...eppy glew ot...dan yang bpling x tahan..dye say..blog aku canteeekkk...hah....terharu sangt....


     ye la...cuber kowang bayang an...kowang wat blog nie..konon nyew..nak berasie dawy dye...last nye... dye dah tgok dah....

  hehe...best an...oh ye...nie ader sikit tips untuk kowang nie......


  lau kowang sayunk kat seseorang...jge la aty dye ..betui betui...jgn pernah sakiti aty dye...memang la susah..tapy..lau korang blajar..fahami dye..dalami isi aty dye..lame lame ..akan jady senang..percaye lah..
bab..tu la yang aku tngh wat kat.. orang yang aku cyunk...aku jage aty dye..n fahami dye..lamer lamer..semue nye jady ok......walaupun dye bukan milik aku..tapy lau aku dah cyunk..aku kne lah jge dye toi x??? biar la..orang nak cakp korang SS ker OVER ker.. janji..kowang cuber yang terbaek dalam..menjager hubungn korang...


 k lah..tu la serbe sedikit..coretan aku.. luv u  aDlY.....  muaaaahhhhhh....hehe ..........

                        









Tiada ulasan: