Isnin, 26 Disember 2011

RinDu sAMa KAMu

uwweeekkk...uweeekkkk...cedey...windu member aku...waktu kat skolah... aku sedey lak wase nyer..bler dah abes skull nie... aku nak cebut ikit la name name yang bertuah yang maen di otak aku..bagy name saper yang x tercatat kat cni..sowwy yer,,,nme anda ..bkan calon yang terpilih...  


   syiraz ..madi..kat..intan..dai..wawa..hani..husna..aqilaa..akma..pipah..fiza...fatin..zatie..tu je ot....oopsss..luper..cowang ag..bwu muncul at otak EcAH...HEHE.....mklumlah ..dak pendiam smadi..huhuh..

  itu la..antarenyer..hehe..oh yer..aku nak citer ikit pasal..satu bende yang kelakar.. tapy..sssshhhhhhhhhhhh... diam tau..jgn bising bising lak..nnty malu la sayer..hehehe


  nak tau x?? ary tu waktu SPm ..aku bwak netbook g skull.. malm  tu aku on..and maen la game kete tau..game tu kne wat misi..ala..mcm selesaikan kes arr..tapy dye ader cip nyer..kowang tau x cip tu ape??   biarla aku citer ikit..cip tu ..mcm kate kunci la..kiter taip satu ayat ... contoh.. PreCIouS.. ini cip untuk kesihatn..dye ader bnyk ag..untuk tukarkn kete yang kiter naek tu jady kete kebal..pun ade..

  tapy.....waktu kwan aku ngh maen..aku excited..x fham aper kegunaan cip tu..aku pun suh je la dye taip...tgok tengok..kete semue ilang..yang tinggal tayar je ot..byang kan ..punyer la kiter owang terkejut berUK...yang x tahn nyer..owang yang titow pun ley bngun and gelak....

 disebab an..kejadian tu..sampai sekawang lau comment at FB jer..msty dyer owang ungkit,...kuang asam an.??? tapu aku x kesah ..bab...


Add caption
   LAU X DER SEMUE KEJADIAN YANG MELUCUKAN..PASTY hidop Ini ..TIADE GELAK DAN TAWE.....hehehe ..miss u all warna warna warni batch F.5.. 2011..










Tiada ulasan: